10% Extra Black Friday korting gebruik code: BLACKFRIDAY24

Informatie


FAQ

1. Kunt u de jaloezieën komen opmeten en/of monteren?

Dit kan zeker! We hebben een groot netwerk aan installateurs die op korte termijn ingeschakeld kunnen worden voor het opmeten en/of monteren van jaloezieën. Voor de beschikbaarheid in uw regio kunt u het beste even contact opnemen met onze klantenservice. Of laat hier uw gegevens achter, dan nemen we zo spoedig mogelijk contact met u op voor het maken van een afspraak.

Op onze website vindt u ook duidelijke meet- en montage-instructies waarmee u eenvoudig zelf het meten en monteren kunt uitvoeren.

2. Wat zijn de verzendkosten?

Informatie over verzendkosten kunt u vinden op de informatiepagina onder verzendkosten.

3. Zijn er nog bijkomende kosten wanneer ik een order plaats?

Wanneer u gebruik maakt van onze standaard betaal- en leveringsopties zijn er geen bijkomende kosten, tenzij de orderwaarde van de bestelde producten onder de € 100,- ligt. In dat geval betaaltu verzendkosten die u kunt vinden via de verzendkosten-link hierboven. Wanneer u gebruik wenst te maken van optionele diensten zoals een tijdslevering of een betaling met Amercian Express credit cards zijn er bijkomende de kosten. Deze worden altijd gespecificeerd weergeven tijdens het samenstellen van uw order.

Informatie over betaal- en leveringsopties kunt u vinden op de informatiepagina's over betalen en levering.

4. Zijn de prijzen inclusief of exclusief BTW?

De getoonde prijzen op onze website zijn allemaal inclusief 21% BTW.

5. Wat is de levertijd?

Standaard is de levertijd voor Nederland en België 11-13 werkdagen. Indien de levering vertraagd is, ontvangt u hiervan binnen enkele werkdagen na het plaatsen van uw order bericht. Raadpleeg voor meer informatie de levertijden pagina.

6. Zijn uw jaloezieën ook geschikt voor gebruik in de badkamer?

Onze jaloezieën hebben geen speciale vochtafwerende coating en bij gebruik in vochtige ruimtes geldt dus een beperkte garantie. Gebruik in vochtige ruimtes geeft over het algemeen echter weinig problemen zolang er maar goed wordt geventileerd.

7. Heeft u nog meer kleuren dan op de website staan?

Alle beschikbare kleuren staan op onze website. Er zijn dus geen andere kleuren beschikbaar buiten de collecties die op de website staan.

8. Wat moet ik doen als ik een klacht heb?

Als u een klacht heeft, horen wij dat graag zo snel mogelijk, zodat we u kunnen helpen de klacht te verhelpen. U kunt onze klachtenprocedure vinden op onze service & garantie pagina onder het kopje Klachten melden.

9. Waar komen jullie reviews vandaan?

Voor het verzamelen van reviews over onze producten en diensten werken wij met Kiyoh. Kiyoh is een online reviewsysteem dat door ruim 8.000 webshops wordt gebruikt en gecertificeerd is door Thuiswinkel Keurmerk en Google. De reviews die wij ontvangen zijn echt en komen alleen van klanten die daadwerkelijk een bestelling bij ons hebben geplaatst. Meer informatie over het reviewbeleid van Kiyoh is te vinden op de website van Kiyoh.