Levertijden
Voor de verzending van je bestelling werken wij samen met NE Distri Service en DPD. NE Distri Service is gespecialiseerd in de verzending van lange pakketten zoals we die bij Jaloezieën.nl veel verzenden. Voor kleinere pakketten (tot 160 cm lengte) werken we ook samen met DPD. Voorafgaand aan levering geven deze partijen door wanneer ze bij je langskomen (tijdslot van 1 tot 2 uur), zodat je niet de hele dag thuis of op kantoor hoeft te wachten. Onze kleurstalen verzenden wij met brievenbuspost van PostNL en soms met GLS.
Levertijden van maatwerkproducten zijn afhankelijk van de voorradigheid van componenten en dienen derhalve als indicatief te worden beschouwd. In het geval van langere levertijd melden we dit op onze website of we nemen zo snel mogelijk contact met je op om dit aan je door te geven.
De levertijd is: 9 tot 11 werkdagen
Mocht de vermelde levertijd niet worden gehaald, dan ontvangt u daarvan altijd binnen enkele werkdagen bericht.
Aanvragen voor kleurstalen die op werkdagen binnen komen voor 16.00 uur worden dezelfde dag nog verwerkt en verzonden met PostNL. De levertijdindicatie van PostNL is voor Nederland 1 tot 2 werkdagen inclusief zaterdagen en voor België 1 tot 3 werkdagen.
Voor bestellingen met producten tot een breedte van 2350mm rekenen wij standaard € 9,90 verzendkosten. Bestellingen met producten breder dan 2350mm rekenen wij aparte verzendkosten á € 19,90 welke automatisch berekend worden in het afrekenproces.
Je bestelling wordt geleverd door NE Distri Service of DPD. Op de dag van verzending ontvang je van de vervoerder een e-mail met daarin het trackingnummer van jouw zending, de verwachte afleverdatum en het verwachte aflevertijdstip (tijdslot van 1-2 uur).
In het geval van een koerier neemt de chauffeur een half uur voor aflevering ook nog telefonisch contact met je op.
Op de afleverdag is vanaf uiterlijk 9.30 uur de afleverplanning bekend en kun je jouw zending online volgen. Voor die tijd kan het zijn, dat je de melding krijgt 'opdracht niet gevonden'.
Op de verwachte afleverdag kun je vanaf uiterlijk 9:30 uur het levertijdstip van jouw zending opvragen door op het per e-mail toegezonden trackingnummer te klikken. Je kunt dan zien hoe laat de vervoerder verwacht die dag bij je langs te komen. Voor die tijd kan het zijn dat je de melding 'opdracht niet gevonden' krijgt. Is er na 9:30 uur nog geen aflevertijd beschikbaar, dan kunt je deze opvragen via de klantenservice van de transporteur. Het telefoonnummer dat je kunt bellen, staat in de e-mail die je ontvangt.
Mislukt de eerste afleverpoging, dan laat de chauffeur van de vervoerder een kaart achter in jouw brievenbus met het verzoek contact op te nemen om binnen 5 werkdagen gratis een nieuwe afleverafspraak in te plannen. Het telefoonnummer of e-mailadres vind je op de kaart. Regel dit direct, want de vervoerder stuurt de zending na 5 werkdagen aan ons retour. Het is dus van belang dat je tijdig in actie komt bij een mislukte afleverpoging.
Het kan voorkomen dat je, na het invoeren van het trackingnummer, de volgende melding krijgt: ‘Opdracht niet gevonden’. Deze melding kan veroorzaakt worden, doordat de koerier de zending nog niet heeft verwerkt. Je kunt de status van jouw bestelling in dat geval proberen na 23.00 uur of de volgende werkdag vanaf 9.30 uur op te vragen. Krijg je dan nog steeds de melding ‘Opdracht niet gevonden’ neem dan contact op met onze klantenservice op +31 85 401 37 09.
Het is niet mogelijk je bestelling zelf af te halen. Doordat we alle orders via één partij laten afleveren kunnen we kosten besparen (we hebben geen magazijn nodig) en het behaalde voordeel vertaalt zich weer in onze scherpe webshopprijzen.
Verzending naar postbusadressen is niet mogelijk vanwege het formaat van onze pakketten.
Voor bestellingen met producten tot een breedte van 2350mm rekenen wij standaard € 9,90 verzendkosten. Bestellingen met producten breder dan 2350mm rekenen wij aparte verzendkosten á € 19,90.
Je bestelling wordt geleverd door GLS of DPD. Op de dag van verzending ontvang je van de vervoerder een e-mail met daarin het trackingnummer van jouw zending, de verwachte afleverdatum en het verwachte aflevertijdstip (tijdslot van 1-2 uur).
In het geval van een koerier neemt de chauffeur een half uur voor aflevering ook nog telefonisch contact met je op.
Op de afleverdag is vanaf uiterlijk 9.30 uur de afleverplanning bekend en kun je jouw zending online volgen. Voor die tijd kan het zijn, dat je de melding krijgt 'opdracht niet gevonden'.
Mislukt de eerste afleverpoging, dan laat de chauffeur van de vervoerder een kaart achter in jouw brievenbus met het verzoek contact op te nemen om binnen 5 werkdagen gratis een nieuwe afleverafspraak in te plannen. Het telefoonnummer of e-mailadres vind je op de kaart. Regel dit direct, want de vervoerder stuurt de zending na 5 werkdagen aan ons retour. Het is dus van belang dat je tijdig in actie komt bij een mislukte afleverpoging.