Wintersale -10% korting op alle jaloezieën
Informatie

Bestellen

Het bestelproces

Elke jaloezie wordt voor jou op maat gemaakt. Tijdens het bestelproces geef je in een aantal eenvoudige stappen jouw wensen door, zoals het type jaloezie, de lamelkleur, de maten, gewenste opties en de plaatsing van de bediening. De getoonde prijzen op onze website zijn inclusief 21% BTW. Waar nodig wordt extra informatie gegeven over de mogelijkheden. Gebruik voor het correct opmeten onze handige meetinstructies. Houd je er rekening mee dat voor maatwerkproducten geen herroepingsrecht/zichttermijn bestaat. Je kunt de bestelde producten dus niet binnen 14 dagen terug sturen en het aankoopbedrag terug ontvangen. Op maat gemaakt producten kunnen immers niet aan andere klanten verkocht worden.

Overzicht bestelling

Tijdens het bestellen zie je aan de rechterzijde van de pagina een overzicht van jouw bestelling. Nadat je maten hebt ingevoerd, wordt in dit overzicht ook de precieze prijs van de jaloezie en de totaalprijs getoond inclusief 21% BTW. Je kunt via dit overzicht ook gemakkelijk aanpassingen maken in jouw bestelling. Via het winkelwagen icoontje kun je ook het besteloverzicht opvragen.

Persoonlijke gegevens

Na het samenstellen van een jaloezie vragen we je om eenmalig jouw persoons- en adresgegevens door te geven. Je gegevens worden beveiligd opgeslagen en niet gebruikt voor andere doeleinden. Zie ook ons Privacybeleid.

Verzendwijze en veilig betalen

Vervolgens kies je één van de verzendopties waarna je in ons beveiligde betaalscherm komt. Je hebt de keuze uit de betaalmethoden iDeal (of BanContact/MisterCash voor onze Belgische klanten), creditcard en vooruitbetaling. Je betaling wordt afgehandeld door de Nederlandse payment service provider Buckaroo.

Levering en montage

Zodra een order gereed is voor verzending ontvang je daarvan per e-mail bericht. Hierin staat ook het trackingnummer waarmee je jouw pakket online kunt volgen. Kijk hier voor onze levertijden. Je kunt hier per systeem onze uitgebreide montage-instructies downloaden.

 

Gratis kleurstalen aanvragen

Er is erg veel zorg besteed aan het fotograferen van onze kleurstalen. Toch kunnen kleuren op de website anders overkomen, afhankelijk van de instellingen van je beeldscherm. Om een goede kleur- en/of materiaalkeuze te kunnen maken, adviseren wij dan ook om gratis kleurstalen aan te vragen. Aanvragen die op werkdagen binnen komen voor 16.00 uur worden veelal dezelfde dag nog verzonden via PostNL.

Aanvragen is eenvoudig en vrijblijvend

Op de pagina met het kleurenoverzicht kun je de kleurstalen eerst bekijken en de afbeelding vergroten door erop te klikken. Door een kleurstaal of kleurstalen aan te vinken en vervolgens op de knop "Aangevinkte stalen aanvragen" te klikken, kun je deze toevoegen aan het aanvraagformulier. In het aanvraagformulier geef je vervolgens uw adresgegevens door en kun je eventuele opmerkingen toevoegen. Wij versturen een beperkt aantal stalen per adres.

 

Bestellingen wijzigen of annuleren

Orders worden na goedkeuring van de betaling vrijwel direct in productie genomen, dit om een korte levertermijn te kunnen garanderen. Zolang er geen materiaal voor jouw order is verwerkt, kan de order nog gewijzigd of geannuleerd worden.

Wijzigen of annuleren bestelling

Voor het doorgeven van een orderwijziging of een annulering kun je het contactformulier gebruiken of telefonisch contact opnemen met onze klantenservice. Vermeld jouw factuurnummer, klantnummer en de gewenste aanpassing. Indien er nog geannuleerd kan worden, krijg je het volledige aankoopbedrag teruggestort. Heb je betaald met iDEAL of vooruitbetaling, dan kun je het betaalde bedrag binnen vijf werkdagen na de verwerkingsdatum van jou annulering op jouw rekening verwachten. Als je hebt betaald met creditcard houd dan rekening met de verwerkingstijd van drie weken van je creditcardmaatschappij.

Wijzigen leveradres

Voor het doorgeven van een adreswijziging na het plaatsen van een bestelling kun je eveneens het contactformulier gebruiken.